TERJAWAB! Saiful Apek Dedah Status Perkahwinannya Selepas Pernikahan Dengan Sabrina Ali Viral?

Ingat Lagi Pernikahan Saiful Apek & Sabrina Ali? Apek Dedah Status Sebenar Dirinya, Ramai Terdiam


Lost Fragments - News Portal

Introducing a new way to play games, read news and earn in this digital age. You’re Running Out of Time! Join Us Now to Avoid Missing Out. Together We Will Rise


TERBONGKAR! Saiful Apek Dedah Status Perkahwinannya Selepas Pernikahan Dengan Sabrina Ali Viral?

Ianya demi menghormati dan menjaga hati pihak lain. Rasanya tak perlukan kesahihan apa-apa, saya sudah maklumkan akan beritahu kelak untuk kepastian.

Buat masa sekarang saya tak boleh berikan sebarang kepastian lagi dan apa yang kami post di Instagram itulah yang boleh kami katakan

Atas sebab itu juga saya menghormati dan saya minta doakan yang baik-baik. Insya-Allah dalam tahun ini juga saya akan beritahu (perkara sebanar)" katanya kepada Gempak

Spekulasi mulai tercetus sejak September lalu apabila Saiful dan pelakon wanita terbabit berkongsi foto memakai baju sedondon di Instagram masing-masing

Sementara itu, diminta mengulas mengenai situasi rumah tangga Apek bersama isterinya, Roslina Abu Hassan, jelas anggota kumpulan Senario itu, mereka masih bersama

"Sebelum ini beberapa tahun lepas pernah tercetus katanya saya sudah berpisah dan tinggal berasingan, tapi itu semua fitnah dan tak benar! Status saya bukan duda, saya masih berkahwin, Jadi mana-mana yang orang dengar tentang perpisahan itu sama sekali tidak benar"

"Nasihat saya, bertanggungjawablah atas kata-kata masing-masing. Amalan paling mudah ialah memuliakan sesama manusia tak kira bangsa dan agama"

"Yang penting kita husnuzon dan istiqamah mendoakan yang baik-baik. Jadi berhati-hatilah dengan kata-kata" tambah Apek

|